روز چهارم(یک شنبه)
دیوان عمل نامه

*دقت کنین من نوشتم کارهای خوب و بد از نظر من یعنی ممکنه در حقیقت اینجوری نباشه*

*(خوشحال میشم نظر بدین و بگین بهتره چه کارهای دیگه ای رو انجام بدم و بهتره چه کارایی رو انجام ندم چه کارایی که من فکر میکردم خوبه ، بده و چه کارهایی رو که من فکر میکردم بده ، خوبه )*

کارهای خوب از نظر من :

1-خونه رو تمیز کردم ظرفها رو شستم لباس ها رو انداختم تو ماشین لباسشویی(چون داشتم می رفتم خوابگاه گفتم همه جا تمیز باشه خواهر و پدرم راحت باشن )

2-امروز فقط درس خوندم (چون دومین امتحانم بود و دیگه از این به بعد یعنی این ماه کارم میشه فقط درس خوندن)

3- خوابگاه نماز جماعت داشت تو اون شرکت کردم (چون وظفم بود )

4- بعد نمازم زیارت عاشورا بود تو اون شرکت کردم (چون بهم ارامش میده )

5-لپ تابمو به همه بچه ها دادم که باهاش کار کنن چون هیچ کدوم از بچه ها ubuntu نداشتن البته این از نظر من کار خوبی نبود وظیفم بود ولی چون بچه ها خیلی تشکر کردن و خیلی خوشحال بودن گفتم شاید اینم کار خوبی باشه ولی لپ تابو تو اون همه مدت خاموش نکردیم داغ کرده بود خلاقیت به خرج دادیم یه بطری اب معدنی خنک گرفتبم گذاشتیم زیرش از صد تا coolpad بهتر عمل کرد (چون وظیفم بود)

کارهای بد از نظر من :

1-به مامانم زنگ نزدم (وقت نکردم  )

ارزیابی من از کارهای خودم :

به نظرم خیلی خوب بود یعنی اصلا وقت نداشتم کار دیگه ای انجام بدم چون از ساعت 1 بعد از ظهر تا 4 صبح با بچه ها تو سالن مطالعه بودیم از 4 تا 8 هم خوابیدم 8 هم رفتم امتحان دادم و وقت نکردم هموت روز اپ کنم مجبور شدم امروز بنویسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوان عمل نامه و آدرس divaneamalname.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 16178
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1